Společnost Lagardère Travel Retail i v letošním roce podpořila organizaci Zdravotní klaun, která přináší úsměv do nemocnic. Zatímco loni se do pomoci zapojila bistra Bread&Co. a restaurace Masaryčka, letos přebralo iniciativu fresh bistro NATOO.
Zdravotní klauni působí od roku 2001 a díky podpoře dárců, mezi které patří i firmy jako Lagardère Travel Retail, mohou pravidelně rozdávat radost nemocným dětem i seniorům. „Naším cílem je dlouhodobě podporovat smysluplné projekty, jako je Zdravotní klaun,“ uvádí Ivana Holubová, CSR manažerka Lagardère Travel Retail. „Letos jsme rozšířili naši spolupráci a zapojili i další koncepty, aby se povědomí o této iniciativě dostalo k širšímu okruhu zákazníků.“
Od 1. června do konce měsíce probíhal v NATOO prodej tyčinek LIFEBAR, díky kterému se podařilo vybrat 32.327 Kč na podporu Zdravotního klauna.
„Díky této podpoře můžeme šířit smích a dobrou náladu po celé České republice,“ dodává Alexandra Pilařová ze Zdravotního klauna, která se těší z dlouhodobé spolupráce s Lagardère Travel Retail.